Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Podejrzewasz, że masz depresję? Oto plan postępowania!

Podejrzewasz, że masz depresję? Oto plan postępowania!

Bolą Cię nerki? Sprawdź, co powinnaś zrobić

Bolą Cię nerki? Sprawdź, co powinnaś zrobić

5 naturalnych sposobów łagodzenia bólu

5 naturalnych sposobów łagodzenia bólu

Postanowienia noworoczne Polek. Czy ich dotrzymujemy?

Postanowienia noworoczne Polek. Czy ich dotrzymujemy?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
uplawy po stosunku
Autor: monika75 ()
Data: 26 sie 2013 - 19:34:08

witam mam pewien problem , po stosunku z chlopakiem urzywajac prezerwatywy pojawiaja mi sie uplawy jasno brazowe sa one gestawe i maja taki kwasnawy zapach .Dbamy o higiene razem z moim partnerem i nie mam pojecia co sie dzieje - Prosze o pomoc.

Re: uplawy po stosunku
Data: 02 wrz 2013 - 11:52:05

a swędzi cię skóra w miejscach intymnych? miałam podobnie, bo złapałam uciążliwą infekcję. sporo się namęczyłam z różnymi kuracjami. dopiero lekarz przypisał mi trioxal, wyleczyło i pomogło.

Re: uplawy po stosunku
Data: 21 wrz 2013 - 17:52:15

Takie brązowe upławy po stosunku mogą świadczyć o nadżerce sprawdź to u ginekologa.

Re: uplawy po stosunku
Autor: ineczka26 ()
Data: 04 gru 2013 - 12:19:41

po stosunku spróbuj się umyć i posmarować okolice intymne provag żelem, ma działanie zarówno łagodzące jak i ochronne, mam nadzieję że nie masz uczulenia na jkaiś składnik prezerwatywy typu lateks, jeśli objawy nie przejdą idź do ginekologa

Re: uplawy po stosunku
Autor: mrozik123 ()
Data: 02 mar 2015 - 11:12:51

Myślę że potrzebujesz pomocy ginekologa

Re: uplawy po stosunku
Autor: Danusia15 ()
Data: 31 mar 2015 - 08:42:35

Moja znajoma miała uczulenie na składnik, bardzo ją swędziało zmieniła na inne poszła też na konsultację do ginekologa przepisał maść i tabletki. od tamtej pory minęło pół roku.

Re: uplawy po stosunku
Autor: Danusia15 ()
Data: 31 mar 2015 - 08:56:06

Moja znajoma miała uczulenie na składnik, bardzo ją swędziało zmieniła na inną firmę, poszła też na konsultację do ginekologa przepisał maść i tabletki. od tamtej pory minęło pół roku nie ma żadnych swędzeń.

Re: uplawy po stosunku
Autor: malagosia ()
Data: 17 lip 2015 - 14:18:53

Być może jest to uczulenie na lateks, z którego są zrobione prezerwatywy? Może powinniście zmienić ich rodzaj i kupować bezlateksowe?



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.