Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Polka i czas wolny – czy znajdujemy czas na hobby?

Polka i czas wolny – czy znajdujemy czas na hobby?

Aktywność fizyczna w depresji – czy rzeczywiście jest pomocna?

Aktywność fizyczna w depresji – czy rzeczywiście jest pomocna?

Stretching – czym jest i dlaczego warto włączyć go do codzienności?

Stretching – czym jest i dlaczego warto włączyć go do codzienności?

Nici liftingujące – dlaczego zdobyły serca Polek?

Nici liftingujące – dlaczego zdobyły serca Polek?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl

Bieżąca strona: 1 z 1
Wyniki 1 - 1 z 1
2 ***years ***ago
JA272829
Witam , 4 miesiące temu ginekolog zmienił mi tabletki antykoncepcyjne od tamtej pory miałam okres tylko pierwszego miesiąca . Przez 3 miesiące nie mam juz okresu dokładnie 98 dni , bardzo mnie to dziwi gdyż juz drugi raz od 2 miesięcy mam dziwne brązowe plamienia ale widoczne to jest tylko gdyż sie podcieram , trwa to jeden dzien , lub nawet nie cały dzien pare godzin , zastanawiam sie co to mo
Forum: Zapytaj lekarza
Bieżąca strona: 1 z 1