Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

Czym krem na noc różni się od kremu na dzień?

Czym krem na noc różni się od kremu na dzień?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Nuvaring i plamienie podczas stosunku?
Autor: shinelips ()
Data: 26 gru 2018 - 03:32:51

Witam,

W nidzielę 16.12 założyłam pierwszy krążek Nuvaring w pierwszy dzień miesiączki i do teraz (10 dzień) mam ciemnobrązowe plamienia. Wiem, że jest to normalne podczas stosowania Nuvaring w pierwszym miesiącu ponieważ stosowałam już tę metodę antykoncepcji.

29-31.12 czyli za 4 dni możliwy będzie stosunek z partnerem (w końcu Sylwester) a nie chciałabym tego plamienia podczas gry wstępnej oraz stosunku.

Moje pytanie brzmi czy podczas "zabaw" oraz stosunku takie plamienie może wystąpić czy jest to zahamowane i dopiero może nastąpić po stosunku? Czy może wyjąć krążek przed tym terminem sylwestra, wiem że nie będę zabezpieczona bo zaburzę cykl 21dniowy, ale czy wtedy to plamienie ustąpi w 100% od razu? Czy jest jakiś sposób aby zahamować to plamienie na parę dni?

Byłabym wdzięczna za radę bo nie chcę wystraszyć partnera jak będzie robił mi 'tam" dobrze i nagle zobaczy ciemnobrązowy śluz...

Proszę o pomoc osoby, która jest w temacie i zna się na tym.

Re: Nuvaring i plamienie podczas stosunku?
Autor: shinelips ()
Data: 27 gru 2018 - 00:55:16

naprawde nikt mi nie pomoze?

Re: Nuvaring i plamienie podczas stosunku?
Autor: kasia123 ()
Data: 13 mar 2019 - 12:19:31

Wiem że już po sylwestrze, ale może się jeszcze przyda na przysżlośćsmiling smiley

Nie radzę wyciągać krażka tak ot sobie. może to zaburzyć bardzo cykl i wtedy krwawienia plamienia mogą występować bez przerwy. Dodatkowo nie będziesz wtedy zbaezpieczona. Myślę, ze te ilości śluzu nie sa jakieś ogromne, żeby partner mógł je zauważyć, no chyba, ze się mylę. na początku stosowania antykoncepcji hormonalnej takie plamienia, krwawienia to normalna sprawa, trzeba to przeczekać.



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.