Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Zaproszenie na Bieg CORIN onko-run

Zaproszenie na Bieg CORIN onko-run

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
bból zebów a ewentualna ciaza
Data: 09 lis 2018 - 14:06:23

Witam
Sytuacja jest następująca:
Obecnie jestem w 20 dniu cyklu.. 17 dnia cyklu staralismy sie o dziecko poznym wieczorem .mialam wtedy dni plodne (15-18 dziec cyklu sluz ciagnacy- białko jajka 19-20 dc,-sucho zapis temperatury następujący:15 dc-36.65 16 dc-36.70, 17 dc-36.70 18 dc-36.80, 19 dc-36,85, 20dc-36.80.
I własnie 17 dc tzn w nowy po wspolzyciu obudzil mnie straszny bol zebow, cała noc nie spalam wzięlam 1 paracetamol.I rano temperatura miezona jak zwykle pokazala skok tylko o 0,1 stopnia a powinna wzrosnac o 0,2 , a o skoku temp mowi sie gdy trzecia temperatura nad linia pokrywajaca jest o 0.2 st wyzsza od najwyzszej z ostatnich szesciu temperatur pod linia pokrywajaca.Jesli nie jest to jeszcze czwarta temp nad linia pokrywającą jest dniem płodnym. To czy wystąpiła owulacja ?
18 dnia cyklu poszlam do stomatologa i stwierdzil stan zapalny kieszonki ósemki i mowil ze to ta osemka tak bolala i cala buzia od niej, dostalam plukanie na miejscu i jakis wstrzykniety lek.Kiedy dentystka sprawdzala zeby dotykajac zimnym zabolalo mnie przy 6 , mowila aby przeswietlic bo ona nic nie widzi.Powiedzialam ze moge byc w ciazy wiec powiedziala ze nie.Na drugi dzien z 8 bylo ok wiec nie kazala przychodzic.Ale przy gryzieniu boli mnie nie wiem ktory zab moze ta 6 i nie wiem co robic, nie jest to silny bol ale boje sie ze jesli cos w tych zebch sie dzieje to moge zaszkodzić dziecku, przeswetlic sie tez nie moge tak? chodz slyszalam ze przy przeswietl. jenego zeba promieniowanie=promieniowaniu kosmicznemu jakie na nas wplywa bedac calydzien na podworku.
Prosze o porade odnosnie calej sytuacji bo juz nie wiem co począc?Błagam

Re: bból zebów a ewentualna ciaza
Autor: kasia123 ()
Data: 09 lis 2018 - 14:53:25

Poczekaj jeszcze tydzień i zrób test ciążowy. Jeżeli nie jesteś w ciaży, to zrób prześwietlenie. A jeżeli jesteś to poradź się radiologa. ale rzeczywiście to promieniowanie jest teraz znikome.

Re: bból zebów a ewentualna ciaza
Data: 10 lis 2018 - 13:06:35

ok dzięki choc w poprzedniej ciący dopiero 2 test wyszedl pozytywny wiec...
Dzis mierzylam czwarta temperature nad linia pokrywajaca -36,70, spadla ona juz pod linię pokrywajaca czyli pod linie temperatur niskich
Bardzo prosze przeanalizowac moje temperatury i powiedziec czy doszlo do owulacji?
Bardzo dziekuje



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.