Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Raport: Jak ubiera się Polka? Czy lubi modę?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Mastektomia dla kobiet zagrożonych nowotworem piersi – czy wiesz, że od stycznia jest refundowana?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

Depresja po śmierci bliskiej osoby – czym różni się od żałoby?

Czym krem na noc różni się od kremu na dzień?

Czym krem na noc różni się od kremu na dzień?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Plamienie po Clotrimazolum
Autor: monika2772 ()
Data: 07 lis 2018 - 17:58:29

Witam!
Mam pytanie, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Używam od dwóch dni globułek dopochwowych Clotrimazolum na infekcję grzybiczą (przepisane od ginekologa). Wczoraj dostałam lekkich różowych plamień, dzisiaj natomiast już z krwią. Nie ma tego dużo, na 90% nie jest to jeszcze okres. Czy powinnam przestać brać te globułki? W Internecie sporo jest wpisów na temat tego, ze takie plamienia występują u wielu kobiet, ale nie znalazłam porady, co z tym zrobić. Wizytę u lekarza mam, ale dopiero za kilka dni...

Re: Plamienie po Clotrimazolum
Autor: kasia123 ()
Data: 08 lis 2018 - 07:21:57

Spokojnie. To jest skutek uboczny stosowania globulek dopochwowych. Nie masz się czym martwić.



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.