Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Depresja poporodowa – jak rozpoznać u siebie jej objawy? Gdzie zgłosić się po pomoc?

Depresja poporodowa – jak rozpoznać u siebie jej objawy? Gdzie zgłosić się po pomoc?

10 rzeczy, dzięki którym narodziny dziecka nie zagrożą waszemu związkowi.

10 rzeczy, dzięki którym narodziny dziecka nie zagrożą waszemu związkowi.

Ćwiczysz, odchudzasz się, a twój brzuch wciąż nie jest płaski? Oto 7 prawdopodobnych przyczyn.

Ćwiczysz, odchudzasz się, a twój brzuch wciąż nie jest płaski? Oto 7 prawdopodobnych przyczyn.

Maseczki do twarzy – przeczytaj, zanim kupisz!

Maseczki do twarzy – przeczytaj, zanim kupisz!

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Plamienie po Clotrimazolum
Autor: monika2772 ()
Data: 07 lis 2018 - 17:58:29

Witam!
Mam pytanie, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Używam od dwóch dni globułek dopochwowych Clotrimazolum na infekcję grzybiczą (przepisane od ginekologa). Wczoraj dostałam lekkich różowych plamień, dzisiaj natomiast już z krwią. Nie ma tego dużo, na 90% nie jest to jeszcze okres. Czy powinnam przestać brać te globułki? W Internecie sporo jest wpisów na temat tego, ze takie plamienia występują u wielu kobiet, ale nie znalazłam porady, co z tym zrobić. Wizytę u lekarza mam, ale dopiero za kilka dni...

Re: Plamienie po Clotrimazolum
Autor: kasia123 ()
Data: 08 lis 2018 - 07:21:57

Spokojnie. To jest skutek uboczny stosowania globulek dopochwowych. Nie masz się czym martwić.



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.