Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Polka i prace domowe – RAPORT

Polka i prace domowe – RAPORT

Kontrowersyjna kampania Libresse, czyli „Viva la Vulva”. O co w niej chodzi i czy jest potrzebna?

Kontrowersyjna kampania Libresse, czyli „Viva la Vulva”. O co w niej chodzi i czy jest potrzebna?

Depresja, nerwica, chandra, baby blues, zaburzenia dwubiegunowe – czy wiesz, czym się różnią?

Depresja, nerwica, chandra, baby blues, zaburzenia dwubiegunowe – czy wiesz, czym się różnią?

Depresja poporodowa – jak rozpoznać u siebie jej objawy? Gdzie zgłosić się po pomoc?

Depresja poporodowa – jak rozpoznać u siebie jej objawy? Gdzie zgłosić się po pomoc?

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Tabletki antykoncepcyjne
Autor: Kasia1993 ()
Data: 17 cze 2018 - 01:31:31

Witam. Zaczne od tego ze w lutym urodzilam 3 dziecko. Od konca marca biore tabletki antykoncepcyjne. Przez dwa miesiace bralam regularnie tabletki. W czerwcu dnia 7 i 6 zapomnialam o tabletkach ale 8 wzielam normalnie i do dnia dzisiejszego biore regularnie. 9 czerwca (sobota) dostalam miesiaczki podkreslam ze byly upaly. Bole mialam jak przy miesiaczce planowej. Jak zawsze miesiaczka trwala 3-4 dni tak teraz do dnia dzisiejszego tj 17.06 mam plamienia. Dzisiaj mam wziasc ostatnia tabletke z opakowania. Planowo mam dostac miesiaczke w czwartek. Nie wiem co robic czy brac dalej tabletki czy zrobic tygodniowa przerwe jak zawsze. Podkreslam ze przy tych plamieniach nie mam buli. Z gory dziekuje za odpowiedz

Re: Tabletki antykoncepcyjne
Autor: kasia123 ()
Data: 18 cze 2018 - 08:18:57

Radzę brać kolejne opakowanie bez przerwy, lub jeśli chcesz zrobić przerwę , to dodatkowo się zabezpieczać.



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.