Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

RAPORT: Polka i operacje plastyczne

RAPORT: Polka i operacje plastyczne

Letnia „depresja” – gdy zamiast cieszyć się słońcem, czujesz się… coraz gorzej!

Letnia „depresja” – gdy zamiast cieszyć się słońcem, czujesz się… coraz gorzej!

5 popularnych błędów podczas wakacyjnego opalania!

5 popularnych błędów podczas wakacyjnego opalania!

Czy można zajść w ciążę, gdy…? Rozwiewamy wątpliwości!

Czy można zajść w ciążę, gdy…? Rozwiewamy wątpliwości!

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Po antykoncepcji libido spadło praktycznie do zera.
Autor: blame ()
Data: 12 cze 2018 - 21:32:45

Witam.
Moja dziewczyna jakis czas temu zaczęła stosować antykoncepcję. Od tamtego czasu jej libido spadło praktycznie do zera. Czy zmiana tabletek może to również zmienić?
Dodam, że największe libido ma podczas okresu - gdy bierze te tabletki, które zawierają mniej leku w mg. Tabletki nazywają się VINES

Re: Po antykoncepcji libido spadło praktycznie do zera.
Autor: kasia123 ()
Data: 13 cze 2018 - 07:39:20

To całkiem możliwe, tabletki mogą powodować spadek libido. Może poprosić lekarza o inne, ale też nie wiadomo jak na nie zareaguje.

Re: Po antykoncepcji libido spadło praktycznie do zera.
Autor: Dunia ()
Data: 29 cze 2018 - 22:46:51

Szczerze powiedziawszy jestem zdumiona ze vines powoduja spadek libido bo sa to ultralekkie tabletki z mala iloscia hormonow ktora nie wplywa bardzo na gospodarke hormonalna. Mnie lekarz mowil ze pierwsze 3 miesiace moze tak byc bo organizm dopiero przyzwyczaja sie do tabletek ale u mnie tak nie bylo. Libido jakie mialam takie mam a tabletki biore ponad rok. Moze jest jakis inny powod? Przemeczenie? Stres? Egzaminy w szkole? Problemy rodzinne? To wszystko moze wplywac na mniejsze libido smiling smiley

Re: Po antykoncepcji libido spadło praktycznie do zera.
Autor: kasia123 ()
Data: 02 lip 2018 - 07:51:23

Blame, czy sytuacja z libido u twojej dziewczyny poprawiła się?



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.