Odwiedzaj stronę, czytaj, komentuj!

Wesołego Alleluja!

Wesołego Alleluja!

Jak zdiagnozować zespół metaboliczny?

Jak zdiagnozować zespół metaboliczny?

Rekonstrukcja piersi: ekspander i endoproteza

Rekonstrukcja piersi: ekspander i endoproteza

Rak skóry: BCC

Rak skóry: BCC

« Powrót do ZdrowieIntymne.pl
Idź do wątku: Następny wątekNastępny
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Idź do strony: 123-->
Bieżąca strona: 1 z 3
Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: izi (IP zapamiętane)
Data: 07 paź 2008 - 07:29:19

Na przełomie miesięcy luty - marzec zaniepokoiły mnie brązowawe plamienia (a właściwie śluz dość gęsty z brązowym zabarwieniem). Udałam się wówczas do ginekologa, który jednak zbagatelizował sprawę. Poczułam się uspokojona, przyjmując plamienie za naturalne. Plamienia miały wówczas miejsce w środku cyklu i trwały tydzień (7 dni),po nich nastąpiła normalna miesiączka w zwykłym terminie(mój cykl trwa od30 - 35 dni, krwawienie trwa zwykle 6 dni ), później plamienia się już nie powtórzyły... aż do teraz. 15 września pojawiły się po raz kolejny, tak jak poprzednio w połowie cyklu. Tym razem jednak trwały 2 tygodnie i nie nastąpiła po nich normalna miesiączka z typowym krwawieniem. W dzień kiedy powinnam była dostać miesiączkę zrobiłam więc test ciążowy - wynik "ciąży brak". Nie odczuwam właściwie innych dolegliwości, nic mnie nie boli, zaobserwowałam jedynie obniżoną ochotę na seks. Zaczęłam również stosować dietę równolegle z masażami rolletic, jednak już wcześniej niejednokrotnie podejmowałam diety i nigdy nie miały one wpływu na mój cykl.
Proszę o pomoc, co się ze mną dzieje?

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: izi (IP zapamiętane)
Data: 07 paź 2008 - 07:35:38

Dodam tylko jeszcze, że nie biorę żadnych leków, nigdy nie stosowałam i nie stosuję antykoncepcyjnych tabletek.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: dr Tomaszewski (IP zapamiętane)
Data: 07 paź 2008 - 13:33:14

ODP dla Izi

Prosze sie nie niepokoic. Ma Pani po prostu tzw plamienia okoloowulacyjne. Dotyczy to co 3 kobiety i ma prawo wystapic w każdym cyklu. Ich powodem jest wzrost wiekszego pecherzyka jajnikowego ktory produkuje wieksze ilosci estrogenu. Prowadzi do do wzrostu wyższego endometrium. W okresie okoloowulacyjnym spadek produkcji estrogenu powoduje obumieranie sluzowki co prowadzi do obserwowanego plamienia a niekiedy krwawienia. Niekiedy towarzyszy temu ból. Jezeli podczas wizyty lekarz wykluczył patologie w obrębie narządu płciowego ( polip, nadżerki) to taki stan traktowany jest jako fizjologiczny. Pozdrawiam,.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: Anula_82 (IP zapamiętane)
Data: 15 lis 2008 - 12:46:06

Witam :)) Mam problem w zwiazku z tymi plamieniami. Mianowicie W czerwcu tego roku odstawilam tabletki (Cilest - bralam rok), i zaczelismy z mezem starania o dzidziusia, poniewaz moj ginekolog twierdzi ze czekanie az sie wszystko unormuje jest niepotrzebne. No wiec zaczelismy starania i narazie nic, co gorsza od wrzesnia zaczely sie wlasnie pojawiac te "brudzenia" przed okresem najpierw to bylo na tydzien przed okresem, w pazdzierniku juz wzasadzie na 10 dni przed,a teraz to juz masakra. W listopadzie skonczylam okres tzn. 3 listopada( 7 dzien cylku ) i wtedy tez mialam wizyte u gina, pan doktor mnie uspokoil ze nie mam sie czym martwic ze jeszcze nie zaszlam w ciaze bo to czasami tak szybko nie wychodzi i takie tam stale teksty ze nie nalezy sie przejmowac bo to tez wplywa na psychike i nastawienie.
13 listopada, w zasadzie w polowie cyklu, po stosunku z mezem wieczorem zauwazylam w toalecie ze mam lekkie krwawienie. Oczywiscie po wszystkim to ustalo, z tym ze dzis znow sie pojawily malutkie plamki i znow po stosunku.
Przyznam ze troche sie juz naczytalam o tych plamieniach owulacyjnych ale ja nigdy czegos takiego nie mialalam, jestem troche wystraszona bo jak to jest znow "brudzienie " przed okresem to wychodzi mi ze bede miec dwa okresy w miesiacu w dodatku z tylko 10-dniowym odstepem,a jak nie to czy takie krwawe uplawy mozna nazwac plamieniem owulacyjnym???????? Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Dziekuje z gory i pozdrawiam
Ania

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: Anula_82 (IP zapamiętane)
Data: 17 lis 2008 - 10:36:08

czy mam szanse na odpowiedz Bardzo mi zalezy na jakiejs opinii??
Pozdrawiam

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: agnieszkag (IP zapamiętane)
Data: 17 lis 2008 - 11:24:19

Witaj,
Plamienia po stosunku moga być wynikiem nadżerki, ale skoro byłas na badaniu ginekologicznym i lekarz nie wykrył nadżerki to znaczy, że ta opcje mozna wykluczyć. Faktycznie w środku cyklu moga pojawiac sie plamienia/krwawienia owulacyjne, byc może własnie Ty jestes tego przykładem, zreszta tak jak pisał nasz forumowy lekarz dotyczy to co 3 kobiety. jeśłi to faktycznie krwawienia owulacyjne to nie ma sie czym przejmować, to fizjologiczny objaw, wszystko jest OK, tym bardziej, że nie obserwujesz innych niepokojących objawów. Życzę powodzenia w sraraniach o dzidziusia. Pozdrawiam:)

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: Anula_82 (IP zapamiętane)
Data: 17 lis 2008 - 20:12:37

Nadżerke wykluczylam od razu poniewaz mialam w kwietniu zabieg wymrazania nadzerki wiec raczej nie ma szans, chyba raczej wrzuce sobie na luzik i nie bede sie tak stresowac "co ma byc to bedzie" :)). Dzieki za odpowiedz
pozdrawiawm
Ania

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: Majsza (IP zapamiętane)
Data: 17 lis 2008 - 21:36:40

Co do tego plamienia: czy mogą wiązać się z nim jakieś choroby? Dzis plamienie u mnie wystąpiło, choć również jestem w środku cyklu. Wygląda jak krew, tylko troche ciemniejsza. Mawrtwię sę, bo wcześniej to u mnie nie wystąpiło. Czy konieczna jest wizyta u lekarza?

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: dr Tomaszewski (IP zapamiętane)
Data: 24 lis 2008 - 08:07:28

ODP dla Anula



Powinna Pani udać się do lekarza specjalisty zajmującego się problematyka endokrynologii ginekologicznej. Wywiad chorobowy oraz badanie ginekologiczne pozwala na postawienie wstępnej diagnozy. Prawdopodbnie przyczyną zaburzen miesiaczkowania, ktora Pani ma, jest II grupa WHO (cykl bezjajeczkowy, deficyt fazy luteinowej). Lekarz zaproponuje Pani przeprowadzenie diagnostyki cyklu płciowego. Zazwyczaj polega to na wykonaniu oznaczenia niektórych hormonów w określonych dniach cyklu ( oceny pomiędzy 20 a 22 dniem cyklu stężenia Progesteronu, Prolaktyny i TSH) oraz przeprowadzenie diagnostyki ultrasonograficzną narządów miednicy mniejszej, najlepiej pomiędzy 10 a 12 dniem cyklu płciowego (ocena wysokosci endometrium i obecnosci pecherzyka dominujacego). . W przypadku wykrycia nieprawidłowości, badanie hormonów niekiedy trzeba będzie poszerzyć o inne, aby określić stężenie ich stężenie w poszczególnych fazach cyklu miesiączkowego. Jezeli oznaczenia potwierdza zaburzenia hormonalne, to w Pani konretnej sytuacji lekarz zaproponuje PAni farmakologiczna indukcje jajeczkowania ( bo zalezy Pani na dziecku) i/lub suplementacje II fazy cyklu progesteronem, oczywiscie po wykluczeniu organicznych przyczyn krwawienia ( nadzerki, polipy, miesniaki). Pozdrawiam.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: Zlotowlosa (IP zapamiętane)
Data: 19 lip 2009 - 14:44:19

Witam.
Miesiączka skończyła mi się tydzień temu. Od trzech dni mam brązową wydzielinę z pochwy. Nie mam pojęcia co to jest i bardzo się martwię. Proszę o pomoc co to może być. Dodam że współżyję z chłopakiem, zabezpieczamy się prezerwatywą. Miesiączki mam regularnie więc dodatkowo do zbliżenia dochodzi tylko w dni niepłodne.
Czy mogę być w ciąży? Proszę o szybką odpowiedź.



Zmieniany 1 raz/y. Ostatnio 2009-07-19 14:47 przez Zlotowlosa.

Re: Brązowe plamienie
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 13 gru 2009 - 21:41:06

Witam serdecznie
od ponad roku staramy sie z mezem o dzidzie, nie wychdzilo. cykle mam nie regularne ale zazwyczaj ponad 30dc nawet w 38dc przychodzi @, pisze bo dostalam plamien brzowych sa juz od 3 dni nigdy tak nie mialam zaznacze, że mierze tmpke w pochwie i mam bardzo niska 36,5 i 36,6 tez nie bylo tak niskich nawet jak byla @ byly dosc wysokie te moje tempki boje sie co sie ze mna dzieje pomocy!!!

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 16 gru 2009 - 20:40:47

Witam dzis juz ostatni dzien sluzu brazowego bardzo delikatny, nie mam zadnych dolegliwosci jak to zawsze bylo przed @ nie rozumiem tego mojego cyklu moze ktos odpowie???a moze to sa plamienia miedzy miesiaczkowe?czekam na odp

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 17 gru 2009 - 08:44:05

Hej,
Wydaje mi się, że powinnaś zgłosić sie do ginekologa. On skieruje cię na badnie hormonów i z pewnością coś poradzi na twoje cykle.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 17 gru 2009 - 18:44:03

do lekarza nie mam kiedy isc mam ostatnio nerwowke takze pewnie to przez to te plamienia

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 21 gru 2009 - 21:02:20

Moze mi ktos pomoze??jak juz pisalam wczesniej miałam plamienia dzis jest moj 39dc jesli to byly plamienia to cykl licze ciagle..a jesli to jednak okres tylko w malych ilosciach to dzis jest 12dc wczoraj zauwazylam sluz plodny wychodzi na to ze prawdziwa @ dostane 2 lub 3 stycznia no sama juz nie wiem dzis tempka 36,7 napiszcie cos czekam

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 22 gru 2009 - 09:11:02

Hej,
A może te plamienia to była miesiączka. Ja na twoim miejscu poszłabym do lekarza.

Re: Brązowe plamienie
Autor: dr Tomaszewski (IP zapamiętane)
Data: 23 gru 2009 - 08:52:54

ODP dla alexia0806:

Rozumiem, że ciążę Pani wykluczyła. Opis wskazuje na możliwe zaburzenia rytmu krwawień miesiączkowych. Proszę wykonać minimum oznaczeń diagnostycznych tj. progesteron, prolaktynę i TSH pomiędzy 20 a 22 dniem cyklu oraz USG narządu rodnego pomiędzy 10-12 dniem cyklu. Dopiero dysponując tymi danymi postaram się odpowiedzieć na Pani pytanie. Pozdrawiam.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 28 gru 2009 - 20:14:08

Do Pana dr Tomaszewskiego
Dziekuje serdecznie za odpowiedz:)
po Nowym Roku ostro zabieram sie za swoje zdrowie postaram sie udac do lekarza ginekologa i zrobic te badania spisalam sobie na karteczce, dzis wynika z tego, że jest 19dc takze nie zdaze zrobic tych badan w tym miesiacu i cyklu, ale bede chciala zajac sie swoim zdrowiem na pewno w styczniu teraz mam troche stresu zwiazane z obrona mgr takze byc moze ten cykl jest taki pokrecony odezwe sie na pewno po mojej wizycie Pozdrawiam i szczesliwego Nowego Roku!!!
alexia0806

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 31 gru 2009 - 16:04:26

Witam
ja juz nie wiem co ze mna sie dzieje dzis zauwazylam plamki na bieliznie juz sama nie wiem co mi jest...teraz to sie boje strasznie objawow na ciaze nie mam ...co jest??

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 04 sty 2010 - 22:46:21

Dzis znow zauwazylam sluz w kolorze rozowym...

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 05 sty 2010 - 08:30:58

Hej,
Powinnaś wybrać się do lekarza.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 06 sty 2010 - 21:17:05

hej
plamienia zaczely sie 31 grudnia2009 trwaja do dzis 06.01.2010, miedzy tymi dniami byla przerwa.Te plamienia sa minimalne w sumie sluz z domieszka rozowo-brazowego sluzu.
Jutro zamierzam zrobic test, nie wiem czy niskie tempki moga swiadczyc o ciazy, ale moze ja jestem jakas inna
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 07 sty 2010 - 20:32:27

Dzis mpje plamienia sie nasilily tzn plamienie jest widoczne bardziej czerwono-brazowe jutro robie test ciazowy

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 08 sty 2010 - 08:19:19

Hej,
Mysle, że powinnaś pójść do lekarza.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 08 sty 2010 - 19:06:06

Witam
zrobilam dzis test wyszedl negatywny, tak Kasiu w srode ide na wizyte mam nadzieje ze nie jestem ciezko chora boje sie przeokropnie cala ta sytuacja mnie stresuje na maxa

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 11 sty 2010 - 11:01:34

Hej,
To z pewnością nic poważnego, ale warto to sprawdzić. Trzymam kciuki:)

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 11 sty 2010 - 14:18:49

nadal mam plamienia wczoraj nawet wieczorem wiecej bylo dzis srednio, nie wiem jak dlugo bede tak plamic co mi jest?????prosze o odpowiedz

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: mycha_255 (IP zapamiętane)
Data: 11 sty 2010 - 20:14:17

Witam!
Zauważyłam u mnie właśnie brązowe plamienie, okres miałam 27.12.2009 skończył się 01.01.2010 także trwał on normlanie, robiłam badania okresowe (krzepnięcie krwi itp) bo to nie pierwszy raz pojawiło się plamienie, w czwartek miałam wizytę u pani ginekolog i powiedziała ,że nic nie pokojącego nie widzi, badania jak najbardziej wporządku, jednak mnie to zaczyna martwić, nie biorę leków antykoncepcyjnych, ale współzyje z chłopakiem.
Czy mam zmienić lekarza, czym to plamienie może być spowodowane?
Czekam na odpowiedź, z góry bardzo dziękuje
Pozdrawiam.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: kasia123 (IP zapamiętane)
Data: 12 sty 2010 - 07:47:41

Hej,
Mogło to być plamienie związane z owulacją.

Re: Brązowe plamienie w środku cyklu.
Autor: alexia0806 (IP zapamiętane)
Data: 16 sty 2010 - 19:51:14

i biore dupchaston dzis drugi dzien, bede miala szczegolowe badania boje sie okropnie..pozdrawiam

Idź do strony: 123-->
Bieżąca strona: 1 z 3


Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.